מאריחי קרמיקה ועד כלים סניטריים , תאורה ועוד, השווקים בפושאן מספקים פיתרונות לכל צרכי העיצוב והבנייה בבית.

בין אם אתה בעל בית, מעצב פנים, קבלן או אדריכל, תמצא מבחר רחב של מוצרים וחומרים באיכות גבוהה כדי למלא את דרישות הפרויקט שלך. פושאן היא מרכז מוכר לעיצוב הבית ולחומרי הבנייה, ולכן השווקים הללו מציעים יעד יחיד להשגת מוצרים מרשימים ולהישאר מעודכן עם הטרנדים והחדשנות האחרונים בתעשייה.

שווקי רהיטים ופרטי דקור

 

שוק רהיטים ענקי בסין ואחד משווקי הרהיטים הסיטונאיים הגדולים בעולם. השוק ממוקם באזור בשם לצ’ונג – בערך 20 דקות נסיעה מבית חב”ד בפושאן. שוק “שונדה-לצ’ונג” הוא מרכז עסקי לרהיטים ברמה עולמית.

בכל שנה במרץ ובאוגוסט מתקיימים כאן תערוכות הרהיטים “DRAGON FURNITURE FAIR” המושכות לקוחות מרחבי העולם.

“עיר הרהיטים” – קרוב ל-3000 מפעלים בשכונת שונדה – מרכז ייצור רהיטים בסין. כאן ניתן למצוא רהיטים באיכות גבוהה בכל סגנון וטעם – מודרני, עתיק, קלאסי, לבית ולמשרד, חדרי שינה ומטבח. בנוסף, תעשיית החלונות והדלתות מפותחת בעיר. השוק עצמו מורכב מכמויות עצומות של מרכזי עסקים לרהיטים, מהם הידוע ביותר הוא “לובר”. המבחר ברהיטים כה רחב עד ששוק אחר שאתה מכיר לא יכול להשוות אליו. בו זמנית, מבחר כה רחב של מוצרים מקשה על הצגת מידע על הרהיטים, אך התבטית – כאן תוכל למצוא פתרון לכל בקשה ולכל מחשבה מתוחכמת ויצירתית. מחירי הרהיטים בסין הם לפחות 3 פעמים נמוכים מהמחירים בשוק שלך, והחסכון מתבטא במיוחד ברכישת רהיטים בקטגוריות הבינוניות והגבוהות.

שוק הרהיטים Louvre – מרכז קניות
佛山卢浮宫家具市场
(Fóshān Lúfúgōng Jiājù Shìchǎng)

שוק הרהיטים לובר בפושאן, עם התשתיות המרשימות שלו, מושך מעל מיליון מבקרים בשנה, מה שהופך אותו למרכז פעילות רועש. עם מעל 2,000 ספקים וחנויות, השוק מציע מגוון רחב של סגנונות רהיטים, החל מעיצובים מסורתיים ועד לעיצובים אוונט-גרד. מפורסם באיכות ובחדשנות שלו, השוק מציג מעל 10,000 פריטי רהיטים ייחודיים, מבטיח שכל מבקר ימצא משהו שמתאים לטעמו. במיקומו האסטרטגי והשקיפות הגלובלית שלו, השוק משמש נקודת מפגש למעריצי רהיטים ולמקצוענים מתעשיית הרהיטים מרחבי העולם. בין אם אתם מחפשים אלגנטיות קלאסית או יצירתיות עכשווית, שוק הרהיטים לובר בפושאן מבטיח חוויית קניות בלתי נשכחת, מובטחת באיכות, מגוון ותומכות.

שווקים ומרכזיים עסקיים לקרמיקה וכלים סניטריים

FOSHAN CERAMIC CITY
佛山陶瓷城 (Fóshān táo cí chéng)

עיר הקרמיקה בפושאן מהווה עדות לתורשתה העשירה של פושאן במלאכת הקרמיקה, ומושכת מגוון רחב של מבקרים, החל מקונים פרטיים ועד לסוחרים מנוסים ומקצוענים בתחום. עם תשתיותיו הפורחות ואווירתו הדינמית, העיר הזו בתוך העיר מציעה מגוון ללא תקדים של מוצרי קרמיקה, החל מאריחים ועד לקרמיקה אמנותית, שעונים על כל טעם וצורך. עם מעל לאלפי ספקים וחנויות, היא משמשת כשוק דינמי בו מתנהלות עסקאות ונקבעות מגמות. מפורסמת באיכותה ובמגוונה, עיר הקרמיקה בפושאן היא יעד חובה לכל מי שמחפש קרמיקה איכותית ורקע בתעשיית הקרמיקה הפועצת של פושאן.
מרכז קניות נמצא בלב פושאן מתנשא לגובה של 5 קומות ובשטח של 130,000 מ”ר נפתח בשנת 2002, אך בזכות חדרי תצוגה של ספקים סיניים ויצרנים בינלאומיים כמו TOTO, GRONE, AMERICAN STANDARD, WMK, APOLLO, BENTLEY, מצליח מאוד עד היום. המוצרים שמוצגים בשוק זה שייכים לקטגוריות הבינוניות והגבוהות. התפוצצות המגוון העיקרי – כל סוגי הקרמיקה, ציוד אינסטלציה מיוחד , מקלחות ומוצרים קרמיים דקורטיביים.

 

HUAXIA CERAMIC EXPOSITION CITY
佛山华夏陶瓷博览城

(Fóshān Huáxià táo cí bólǎn chéng)

“עיר התערוכה לקרמיקה” הוא יעד חשוב בפושאן, סין, למעריצי הקרמיקה ולמקצוענים בתחום. עם אולמות תערוכה מרשימים ושווקים דינמיים, העיר מציעה מגוון רחב של מוצרי קרמיקה, מאריחים ועד קרמיקה אמנותית. העיר משמשת כמרכז לרשתות עסקיות והזדמנויות מסחריות, מושכת קונים, ספקים ואנשי עסקים מרחבי העולם. מפורסמת בזכות התורשה הקרמית שלה, פושאן מספקת מיקום אסטרטגי להשגת משאבים, שיתוף פעולה ותובנות שוק בתעשיית הקרמיקה. עיר התערוכה לקרמיקה הוא יעד חיוני למי שמחפש חדשנות ותומכיות בעיצוב קרמי טרנדי ומסורתי.

המרכז מארח מגוון רחב של פגישות, סמינרים, כנסים ופסטיבלים בתחום הקרמיקה.

 

SHIWAN ZHI YE CERAMICS MARKET

佛山石湾之业陶瓷市场

(Shíwān zhī yè táo cí shìchǎng)

שוק הקרמיקה “שי-וואן זי יה” בפושאן מהווה מרכז מוביל למסחר ולעסקים בתחום הקרמיקה, המפורסם בעיצוביו המסורתיים והעכשוויים כאחד. השוק מציע מגוון רחב של מוצרי קרמיקה ומפורסם באיכותם ובמגוונם, מעניין קהלים פרטיים ועסקיים כאחד. במקום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים, החל מעיצובים מסורתיים ועד ליצירות עכשוויות. נכון למיקומו האסטרטגי והמבנה הגדול של השוק, הוא משמש כנקודת מוצא מרכזית עבור קונים מהאזור ומרחבי העולם. השוק הוא יעד חשוב למקצוענים ולקהל הרחב שמחפשים איכות גבוהה ומגוון בתחום הקרמיקה.

Sanitray market
Casa Ceramics and Sanitary ware Mall
佛山卡萨陶瓷卫浴商城

(Fóshān Kǎsà táo cí wèiyù shāngchéng

ה”מרכז המסחרי לקרמיקה וציוד השירותים הסניטריים של פושאן” הידוע גם בשמו “קסה” נחשב ליעד המוביל לצרכי רכישת קרמיקה וציוד השירותים הסניטריים בפושאן, סין. עם מגוון רחב של מוצרים מיצרנים מובילים, המרכז מגיע לקראת צרכי הרשומים, המעצבים והקבלנים בכל עניין. המרכז מתאפיין בעיצוב מודרני ויעיל, ומציע חוויית רכישה חלקה ונוחה, נתמכת בצוות מקצועי ושירות לקוחות מקיף. בין אם המטרה היא רכישת חומרי בנייה למטבח ולשירותים, או פריטי נוי ואביזרים דקורטיביים, מרכז פושאן קסה לקרמיקה וציוד השירותים הסניטריים מספק פתרון מלא לכל צרכי הרכישה בתחום ציוד השירותים והקרמיקה.

תגיות: , , , ,